ویژه محتوای داخلی یعنی چه

در این ساعت با سایت لوئیز همراه شما هستیم با موضوع ویژه محتوای داخلی یعنی چه .

ویژه محتوای داخلی یعنی چه :

بعضی از اپراتور‌های اینترنت در کشورمان ، هزینه‌های ترافیک داخلی و ترافیک خارجی را تفکیک کرده‌اند و قیمت‌های متفاوتی برای این خدمات دریافت می‎کنند .

به طور معمول، اینترانت شامل اتصالات از طریق یک یا چند کامپیوتر به اینترنت خارجی است. کارمندی که می خواهد به اینترانت دسترسی داشته باشد باید دارای رمز عبور باشد و به شبکه LAN متصل شود. با این حال، یک کارمند که از راه دور کار می کند می تواند از طریق یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) به اینترنت دسترسی پیدا کند.

اینترنت داخلی ، یک شبکه خصوصی است که برای به اشتراک گذاری ایمن اطلاعات شرکت و محاسبه منابع در بین کارمندان استفاده می‌شود. یک اینترانت همچنین می‌تواند برای تسهیل کار در گروه ها و ارتباطات از راه دور استفاده شود. اینترانت ارتباطات درون سازمان را افزایش می‌دهد و به کارمندان امکان می‌دهد تا به راحتی به اطلاعات مهم، پیوندها، برنامه ها و فرم ها و پایگاه های داده دسترسی داشته باشند.

نرم افزار فایروال برای امنیت درون سازمانی ضروری است. فایروال تمامی بسته های داده ورودی و خروجی را چک می‌کند تا تأیید کند که آن‌ها حاوی درخواست های غیرمجاز یا مشکوک نخواهند بود، اطمینان حاصل می‌کند که بدافزار و سایر حملات مخرب به داخل شبکه نشت نخواهند کرد. هنگامی که بخشی از یک اینترانت در اختیار مشتریان ، شرکا، تأمین کنندگان یا سایر افراد خارج از شرکت قرار می‌گیرد، آن بخش به بخشی از یک اکسترانت تبدیل می شود.

همراهان عزیز شما میتوانید نظرات خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید تا با نام شما ثبت شود .

  حمله موشکی و پهپادی سپاه به جیش‌ العدل در پاکستان ۲۶ دی ۱۴۰۲

اختصاصی لوئیز

به این مطلب رای بدید
پیام بگذارید
error: محتوا قفل شده است