جواب آن چیست رنگش بنفشه اسمش نام یکی از شهرهای ایرانه

در متن زیر برای شما چندین معما و چیستان مثل ، آن چیست رنگش بنفشه، اسمش نام یکی از شهرهای ایرانه و …. همراه با جواب قرار داده ایم ، شما در این ساعت از سایت لوئیز این معما ها و چیستان ها در زیر مشاهده خواهید کرد .

فهرست بندی :

سوال :

1 – آن چیست رنگش بنفشه، اسمش نام یکی از شهرهای ایرانه، اگه یه نقطش برداریم بر مرد حلال میشه اگه یه نقطه بهش اضاف کنیم بر زن حلال میشه، هر روز باهاش روبه رو میشیم، شبا دوسش داریم روزا ازش متنفریم، از اخر اسم یه پرنده گران قیمته، از اول اسم یه ورزش پر طرفداره….

2 – آن چیست که اگر به زمین بیفتد نمی شکند ؟

3 – آن چیست که جان دارد ولی نفس نمیکشد ؟

4 – آن چیست که من می‌روم ولی او می‌ماند ؟

5 – روزی فردی که اهل منطق بود به شهری رفت و قصد داشت که به سلمانی برود. در آن شهر بیش‌تر از دو سلمانی وجود نداشت. به سراغ سلمانی اول که رفت، او را بسیار نامرتب و ژولیده دید. به سراغ سلمانی دوم که رفت، او را با ظاهری بسیار آراسته یافت. سپس او تصمیم گرفت که به نزد سلمانی اول برود. به نظر شما چه دلیلی داشت؟

جواب :

1 – ظاهرا این سوال جوابی ندارد ، و یک سوال سر کاری هست ، این سوال که این روزها دست به دست میشود سوالی است با نکات متفاوت و بدون جواب قطعی .

3 – فنجان ، در این کلمه واژه جان را میبینیم ، اما فنجان جان ندارد .

  بیوگرافی کوثر عزیزی

4 – رد پا

5 – سلمانی دوم موهای آراسته داشته، از آن‌جا که فقط دو سلمانی در شهر بوده، پس سلمانی اول موهای او را اصلاح کرده و کار او بهتر است.

شما میتوانید جوابهایتان و همچنین نظر هایتان را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید ، تا با نام شما منتشر شود .

اختصاصی لوئیز 

منبع : لوئیز 

 

 

 

به این مطلب رای بدید
نمایش نظرات (1)
error: محتوا قفل شده است