جواب صفحه 39 تفکر و سواد رسانه ای دهم

با سایت لوئیز همراه شما هستیم با جواب صفحه 39 تفکر و سواد رسانه ای دهم .

همراهان سایت لوئیز ، شما میتوانید نظراتتان را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید تا با نام شما درج شود .

برای دیدن باقی جواب های تفکر و رسانه دهم بر روی اینجا کلیک کنید .

جواب صفحه 39 تفکر و سواد رسانه ای دهم :

بررسی کنید که چه رابطه ای بین دو مفهوم کلیشه و نام تجاری (برند) وجود دارد.

گاهی اوقات از برخی برند ها به جای نام یک کالا استفاده میشود ، برای مثال زیراکس بجای دستگاه کپی یا تاید به جای پودر ماشین لباس شویی ، علت این کلیشه سازی بیشتر به نبود برند های متفاوت برای آن کالا در زمان های قدیم بر میگردد. 

شما میتوانید نظراتتان را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید تا با نام شما درج شود .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.