جواب استخاره صفحه 575

در این ساعت با جواب استخاره صفحه 575 از سایت لوئیز همراه شما هستیم .

جواب استخاره صفحه 575 :

نتیجه استخاره: حتما انجام بده

نتیجه کلی: بسیار خوب است از مشكلات نهراسید این كار ارزش زحمت را دارد با توكل به‌خدا انجام دهید.

نتیجه ازدواج: مورد خوب و مناسبی است از مشکلات هم نترسید ارزشش را دارد ابتدای زندگی هم اختلافاتی دیده می شود ولی همه حل می‌شود با توکل به‌خدا اقدام کنید.

نتیجه معامله: سود خوبی خواهید کرد و بعد از آن است که دیگر مشکلات و زحمتهایی که کشیده‌اید بنظرتان ناچیز می‌آید با توکل به‌خدا اقدام کنید.

سوره:مزمل

آیه:20

ترجمه فارسی سوره : 

پروردگارت مى‏داند كه تو و گروهى از آنها كه با تو هستند نزديك دو سوم از شب يا نصف يا ثلث آن را به پا مى‏خيزند; خداوند شب و روز را اندازه‏گيرى مى‏كند; او مى‏داند كه شما نمى‏توانيد مقدار آن را (به دقت) اندازه‏گيرى كنيد (براى عبادت كردن)، پس شما را بخشيد; اكنون آنچه براى شما ميسر است قرآن بخوانيد او مى‏داند بزودى گروهى از شما بيمار مى‏شوند، و گروهى ديگر براى به دست آوردن فضل الهى (و كسب روزى) به سفر مى‏روند، و گروهى ديگر در راه خدا جهاد مى‏كنند (و از تلاوت قرآن بازمى‏مانند)، پس به اندازه‏اى كه براى شما ممكن است از آن تلاوت كنيد و نماز را بر پا داريد و زكات بپردازيد و به خدا «قرض الحسنه‏» دهيد ( در راه او انفاق نماييد) و (بدانيد) آنچه را از كارهاى نيك براى خود از پيش مى‏فرستيد نزد خدا به بهترين وجه و بزرگترين پاداش خواهيد يافت; و از خدا آمرزش بطلبيد كه خداوند آمرزنده و مهربان است! (20)

  جواب استخاره صفحه 137

 

همراهان عزیز سایت لوئیز شما میتوانید نظرات مربوط به این پست را برای ما از طریق فرم زیر ارسال کنید .

لوئیز

به این مطلب رای بدید
پیام بگذارید
error: محتوا قفل شده است